Heeft u een klacht?

Samen komen wij tot een oplossing.

Klachtenregeling

De persoonlijk adviseurs van Letsolv doen er alles aan om uw letselschadezaak zo goed mogelijk te behartigen. Bent u onverhoopt niet tevreden? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Samen met u zoeken wij dan naar de beste oplossing.

Heeft u al overlegd met uw persoonlijk adviseur?

Het is verstandig om uw onvrede eerst met uw persoonlijk adviseur te bespreken. Hopelijk leidt dit al direct tot de gewenste oplossing. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht via onderstaande wijze bij ons kenbaar maken.

Hoe dient u een klacht in?

Uw klacht kunt u op verschillende manieren aan ons kenbaar maken.

  1. Telefonisch:
    U kunt met ons bellen via tel. 085-1308965. Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag)
    van 9:00 tot 17:30 uur.
  2. Per e-mail:
    U kunt uw klacht per e-mail sturen aan: info@letsolv.nl
  3. Per brief:
    U kunt uw brief sturen aan:
    Letsolv letselschade B.V.
    Sint-Catharinaplein 39
    4611 TT Bergen op Zoom

Welke gegevens stuurt u mee?

Om uw klacht direct en zorgvuldig te beoordelen, ontvangen wij graag de volgende gegevens:

    • Uw naam en telefoonnummer;
    • Uw dossiernummer;
    • Een beschrijving van uw klacht;
    • De door u gewenste oplossing.

Wat mag u van ons verwachten?

Na het indienen van uw klacht, mag u het volgende van ons verwachten:

  • Binnen vijf werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht, met uitleg over de verdere klachtprocedure. Indien nodig vragen wij u om aanvullende informatie;
  • Binnen vijftien werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van de klachtfunctionaris.

De klachtprocedure voeren wij volledig op schrift, waarbij wij vertrouwelijk omgaan met uw gegevens en de inhoud van uw klacht.