Heeft u een klacht?
Samen komen wij tot een oplossing.
Klachtenregeling
De persoonlijk adviseurs van Letsolv doen er alles aan om uw letselschadezaak zo goed mogelijk te behartigen. Bent u onverhoopt niet tevreden? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Samen met u zoeken wij dan naar de beste oplossing.
Heeft u al overlegd met uw persoonlijk adviseur?
Het is verstandig om uw onvrede eerst met uw persoonlijk adviseur te bespreken. Hopelijk leidt dit al direct tot de gewenste oplossing. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht via onderstaande wijze bij ons kenbaar maken.
Hoe dient u een klacht in?
Uw klacht kunt u op verschillende manieren aan ons kenbaar maken.
- Telefonisch:
U kunt met ons bellen via tel. 085-1308965. Wij zijn bereikbaar op werkdagen (maandag tot en met vrijdag)
van 9:00 tot 17:30 uur. - Per e-mail:
U kunt uw klacht per e-mail sturen aan: info@letsolv.nl - Per brief:
U kunt uw brief sturen aan:
Letsolv letselschade B.V.
Lourdesplein 1
4615 EX Bergen op Zoom
Welke gegevens stuurt u mee?
Om uw klacht direct en zorgvuldig te beoordelen, ontvangen wij graag de volgende gegevens:
-
- Uw naam en telefoonnummer;
- Uw dossiernummer;
- Een beschrijving van uw klacht;
- De door u gewenste oplossing.
Wat mag u van ons verwachten?
Na het indienen van uw klacht, mag u het volgende van ons verwachten:
- Binnen vijf werkdagen ontvangt u een bevestiging van uw klacht, met uitleg over de verdere klachtprocedure. Indien nodig vragen wij u om aanvullende informatie;
- Binnen vijftien werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie van de klachtfunctionaris.
De klachtprocedure voeren wij volledig op schrift, waarbij wij vertrouwelijk omgaan met uw gegevens en de inhoud van uw klacht.